پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ساعت ۱۹:۵۸
خطیب موقت نماز جمعه اسفراین عنوان کرد :

نامه رهبری به جوانان اروپایی جرات تحقیق درباره هولوکاست داد

خطیب نماز جمعه اسفراین با اشاره نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرانسه تصریح کرد:انصافا نامه ماهرانه ای بود و در واقع موشکی بود بر عین الاسد دیگر ؛ که این نامه جراءتی به جوانان فرانسوی و اروپایی داد تا به دنبال مسئله هولوکاست شجاعانه ورود و دنبال کنند .
نامه رهبری به جوانان اروپایی جرات تحقیق درباره هولوکاست داد,

به گزارش پایگاه خبری سپهرآیین ، حجت الاسلام محمدیان،  امام جمعه اسفراین  در خطبه های  نماز جمعه ۹ آبان ماه ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه  و رفتن به سمت و سوی خوبیها اظهار کرد: در بحث تقوا پیشگی در عرصه پاسداشت از حریم مقام بالای نبی مکرم اسلام باید در حد شیفتگی باشد 

وی ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول  گفت : هفته وحدت از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، اثرگذاری این هفته را همین بس که استکبار جهانی به ساحت مقدس حضرت محمد ص توهین میکند که از چهره اسلام را تخریب کند که یقینا راه به جایی نیز نخواهند برد. 

خطیب نماز جمعه اسفراین همچنین با اشاره به  یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ره و همه شهدای دانشجو و دانش آموز افزود : همانطور که امام خمینی ره از ۱۳ آبان بعنوان انقلاب بزرگتر از انقلاب اول یاد کردند و همچنین وقایع این روز نقش به سزایی در به ثمر نشاندن و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است .

حجت الاسلام محمدیان ضمن تشکر و قدردانی و حمایت از نیروهای انتظامی در رابطه با مقابله با اراذل و اوباش   خاطرنشان کرد : اراذل و اوباش در جامعه اسلامی بعنوان پیاده نظام استکبار جهانی در جریان اغتشاشات بوده اند و ذره ای رحم بر این اراذل و اوباش جایز نیست . 

وی در ماه تصریح کرد : زندگی از نگاه اسلام یعنی آرامش و امنیت است و امنیت مساله بسیار مهمی است .

 رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به اینکه تلاش استکبار جهانی برای تحمیل فرهنگ غربی خود به ما همیشه  هست  و متاسفانه در اثر غفلت متولیان سیاسی و فرهنگی شاهد استفاده از الفاظ خارجی و رفتارهای هنجار شکنانه و ضد فرهنگی بسیاری همانند سگ گردانی و.. هستیم. امیدواریم  بتوانیم سبک زندگی نبوی و علوی را به مرحله ظهور برسانیم .

خطیب نماز جمعه اسفراین در پایان با اشاره به اقدام توهین آمیز رئیس ‌جمهور فرانسه و محکومیت آن و همچنین نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرانسه تصریح کرد: انصافا نامه ماهرانه ای بود و در واقع موشکی بود بر عین الاسد دیگر ؛ که این نامه جراءتی به جوانان فرانسوی و اروپایی داد تا به دنبال مسئله هولوکاست شجاعانه ورود و دنبال کنند . 

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک