شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ساعت ۱۴:۱

کنجاله کلزابدلیل مشکل سامانه بازارگاه روی دست کارخانجات مانده است

یک مقام آگاه در صنعت روغن نباتی با بیان اینکه خرید و فروش کنجاله کلزا بدلیل مشکلات سامانه بازارگاه با مشکل مواجه شده است،گفت: وزارت جهاد در این زمینه پاسخگو نیست.
کنجاله کلزابدلیل مشکل سامانه بازارگاه روی دست کارخانجات مانده است,

یک منبع آگاه در صنعت روغن با بیان اینکه کارخانجات روغن کشی و روغن نباتی بنا بر دستور دولت، اقدام به خرید کلزای تولید داخل کردند، گفت: کارخانجات از این کلزا روغنی کشی می‌کنند و بنابر دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی از تاریخ ٢٦ شهریور ماه جاری ملزم شدند که کنجاله کلزا را بعنوان خوراک دام و مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد، جهت فروش به دامداران و مرغداران در سامانه بازارگاه عرضه کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم و عدم تعریف درست عرضه کنجاله کلزا در سامانه بازارگاه، امکان معامله کنجاله کلزا در این سامانه وجود ندارد.

این فعال بخش خصوصی تصریح کرد: به همین دلیل انبارهای کارخانجات از کنجاله سویا پر شده و آنها با مشکلات جدی در فروش و تأمین نقدینگی مواجه هستند.

وی تاکید کرد: علی رغم مکاتبات متعدد کارخانجات روغن کشی و روغن نباتی، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه پاسخگو نیستند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک