جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۳۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ساعت ۹:۴۶
گزارش تصویری؛

طبیعت زیبای زوارم تمام شدنی نیست

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که تصاویر و جملات زیبا درباره‌ پاییز، تمام نشدنی است ... ! همه چیز، از توصیف طبیعت زیبای پاییزی تا حال و هوای عجیب آدم‌ها در این فصل پر رمز و راز عاشقانه، شگفت‌انگیز و دلنشین است.

به گزارش پایگاه خبری شیروان از بهار و تابستان زيباي زوارم سخن بسيار گفته شده اما بي شك زيباتر از آن فصول، پاييز اين خطه است كه كمتر به آن پرداخته شده است.

پاييز هزار رنگ را فصل زيبايي، تجلي رنگ ها و فصل عاشقان مي دانند، فصلي كه بيشتر مردم معتقدند بهترين فصل سال است، چرا كه ارتباط حسي عميقي با آن برقرار مي‌كنند، حتي عميق‌تر از بهار!

عروس فصل ها، سرشار از رنگ، ذوق و احساس در دشت اين ديار جلوه گري كرده و با گذر از هر دره پر درخت، باغ و كوچه باغ، همه را مسحور و دلباخته سيماي جادويي خويش مي سازد.

اكنون پاييز با خود هزاران رنگ همسفر كرده تا به گونه‌ روستاها و مناطق ييلاقي سرخي تازه‌اي بپاشد، سيماي باغ ها را بيارايد و چهره جنگل ها را به زيباترين شكلي رنگ آميزي كند.

 

 

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک