چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۵:۵۷
فرمانده سپاه شهرستان شیروان:

لازمه اصلی استحکام هر کشوری، نظم و امنیت است

عباسعلی ریحانی در دیدار با فرمانده انتظامی شیروان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: تعامل خوب و سازنده سپاه و نیروی انتظامی عامل موثری در ایجاد و ارتقاء امنیت در سطح شهرستان است.
لازمه اصلی استحکام هر کشوری، نظم و امنیت است,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شیروان ، فرمانده سپاه از تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان در حوزه های امنیتی، ترافیکی و فرهنگی قدردانی و افزود: نیروهای مسلح با بهره گيري از تمام توان خود ضمن تامين نظم و امنيت شهروندان با هرگونه بي نظمي و نا امني برابر قانون برخورد خواهند كرد.

سرهنگ ریحانی خدمت به مردم را توفیقی الهی خواند و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم ، توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود و باید در زندگی از این فرصت ها بهره مند شویم تا در دنیا و آخرت پیروز و سربلند باشیم.

وی با تاكيد بر اينكه لازمه اصلي استحکام يک كشور، نظم و امنيت است، تصریح کرد: در كنار اقدامات نظامی و انتظامي؛ مشاركت مردم، مسئولان و دستگاه هاي اجتماعي و فرهنگي، شرط مهم دوام و پايداري امنيت است.

در ادامه این دیدار سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شیروان نیز با قدرداني از حمايت و همكاري نيروهاي مقاومت بسيج و سپاه شهرستان، بيان داشت: تعامل و همكاري عميق و سازنده سپاه و نيروي انتظامي نقش موثري در ارتقاء امنيت و آرامش مردم دارد .

این مقام انتظامی در این دیدار گفت: امروز افتخار داریم در شهرستانی خدمت می کنیم که همکاران سپاه و ناجا با یک همدلی و یکرنگی در کنار هم کار می کنند و برای نگه داشتن دستاورد های انقلاب اسلامی از صمیم قلب تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان از تلاش ها و همکاری سپاه برای پایداری نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک