پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ساعت ۱۷:۵۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج

نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم

سرهنگ دوم پاسدار شفیع آبادی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، از خدمات شبانه روزی این نیرو در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.
نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم,

به گزارش صبح‌فاروج، سرهنگ دوم پاسدار محمد مهدی شفیع آبادی گفت: نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم، مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می پردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج گفت:نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

شفیع‌آبادی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و رشادت‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور و خصوصا شهرستان فاروج گفت: امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک