پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ساعت ۱۳:۳۳
فرمانده سپاه گرمه:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و همدلی مردم ایران است

سرهنگ غلامی با اشاره به الگوی گیری در طرح مواسات و کمک های مومنانه از کمک های دوران دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و همدلی مردم ایران است.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و همدلی مردم ایران است,

سرهنگ غلامی، فرمانده سپاه شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و شجاعت ملت ایران در عرصه دفاع از وطن و مقابله با ظلم به رهبری رهبرکبیر انقلاب است.
وی افزود: مردم ولایی به ندای رهبر لبیک گفتن و در مقابل کفر جهانیان بپا خواستند و با ایثار و شهادت که مکتب عاشوراست در مقابل تجاوز دشمن تا دندان مسلح ایستادند و نگذاشتن وجبی از خاک کشورمان در دست دشمن بیفتد.

وی به طرح مواسات اشاره و افزود: امسال به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم. اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات در ماه مبارک رمضان و ادامه آن باعث خوشنودی مردم در شرایط نامساعد کشور شد.

سرهنگ غلامی گفت:  این افتخار و پیروزی ملت ایران است که همیشه در مقابل سختی ها استقامت می کنند و پیرو ولایت و رهبر هستند جا دارد از همه آحاد مردم شهرستان گرمه که ما را در اجرای این طرح ها یاری کردند تشکر و قدردانی کنم.

فرمانده سپاه گرمه به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی و بارعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های با کیفیت و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با کمک حوزه های مقاومت بسیج و معاونت ها و ادارات در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی  گرامی داشت پیشکسوتان، رزمندگان،برگزاری صبحگاه مشترک،گردهمایی ها و نشست های بصیرتی،دیدار با رزمندگان و خانواده معظم شهدا،ترویج و گفتمان ولایت و شهادت در مدارس،افتتاح طرح های عمرانی در سطح شهرستان برگزاری اردوهای جهادی،عطر افشانی مزار شهدا،برگزاری مراسم کاروان دفاع مقدس و اجرای برنامه ها در فضای مجازی در راستای ترویج وصیت نامه های شهدا را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.
پایان پیام/غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک