شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ساعت ۱۵:۶

پایان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان خراسان شمالی

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی از پایان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سطح استان خبر داد.
پایان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سید جلال موسوی،مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به کاهش میزان خرید تضمینی کلزا در مراکز خرید (مباشر ) تعاون روستایی پایان خرید تضمینی کلزا وتعطیلی مراکز خرید انجام شد .

وی افزود :امسال بیش از 3 هزار و 257 تن کلزا از کلزاکاران به ارزش بیش از 163، 149 میلیون ریال خریداری شده است که بیشترین خرید این محصول در مراکز خرید شهرستان مانه وسملقان به میزان بیش از 1874 تن به ثبت رسیده است .

سید جلال موسوی افزود : این مقدار دانه روغنی کلزا از افزون بر 756 نفر کشاورز در قالب 1201 محموله تحویل 7 مرکز خرید در سطح استان خراسان شمالی شد که با تلاش انجام شده دانه های روغنی کلزای خریداری شده طبق دستورالعمل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در کمترین زمان به کارخانجات روغن کشی ارسال شده است .

مدیر کل غله وخدمات بازرگانی با اعلام پرداخت حدود 72 درصد از بهاء محصول کلزاکاران افزود :تا کنون                                      مبلغ  107،493  میلیون ریال از وجوه کلزا کشاورزان استان پرداخت شده است که الباقی وجوه نیز به زودی به حساب کشاورزان عزیز واریز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : کشاورزانی که تا مورخ 16 تیر ماه محصول خود را به مراکز خرید تحویل نموده اند وجوه خود را کاملا دریافت نموده اند .

انتهای پیام/میرفخرایی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک