سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ساعت ۱۲:۲
شهردار بجنورد:

املاک معصوم زاده به شهرداری بجنورد پس داده می شود

 شهردار بجنورد گفت: طبق اعلام  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی،  مالکیت  ٤٢ هزار متر مربع از زمین‌های مرکز استان که مورد اختلاف با یکی از دستگهای اجرایی استان بود  به شهرداری بجنورد بازمی‌گردد.
املاک معصوم زاده به شهرداری بجنورد پس داده می شود,

هادی زارعی، شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار داشت: ارزش این زمین ۴۲ هزار متری  در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که با یکی از ادارات کل استان در خصوص چگونگی برداشت از قانون و نحوه بهره برداری از آن دچار اختلاف بودیم .

 

زارعی افزود: زمین های فوق موسوم به  پلاک معصوم زاده پس از اخذ مستندات  و بررسی جامع در چندین جلسه، توسط  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی،   مکاتبه ای با معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام شد که در نهایت رای به نفع شهرداری ابلاغ شد

 

وی خاطر نشان کرد:  در رسیدگی به اختلاف شهرداری مرکز استان با یکی از دستگاه های اجرایی، حق به شهرداری داده شد و این املاک در کوتاه ترین زمان  به شهرداری پس داده می شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک