شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ساعت ۱۲:۲۳
معاون طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی اعلام کرد:

اشتغالزایی ۱۶۰۰ نفر از محل تسهیلات اشتغال پایدار/بیشترین تسهیلات اعطایی به فرش و پوشاک

معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: از محل پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مبلغ 70 میلیارد تومان برای هزار و 641 نفر اشتغالزایی انجام شد.
اشتغالزایی 1600 نفر از محل تسهیلات اشتغال پایدار/بیشترین تسهیلات اعطایی به فرش و پوشاک,

مهیار مشایخی، معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با ابلاغ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به خراسان شمالی در سال گذشته، بررسی طرح ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان در کمیته فنی شهرستان ها و استان انجام شد.

مشایخی اعلام کرد: پس از انجام بررسی طرح ها، سرانجام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 831 طرح را برای دریافت 128 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی دو هزار و 240 نفر به بانک های عامل معرفی کرد.

وی گفت: در همین راستا، از سال گذشته تا به کنون بانک توسعه تعاون 207 طرح، بانک کشاورزی 75 طرح، پست بانک 237 طرح و صندوق کارآفرینی امید 255 طرح را تایید و اعطای تسهیلات را آغاز و تسهیلات را پرداخت کردند.

وی افزود: این بانک های عامل 70 میلیارد تومان به طرح های تایید شده تسهیلات اعطا کردند.

معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از محل اعطای این تسهیلات برای هزار و 641 نفر اشتغالزایی انجام شد.

مشایخی در خاتمه با بیان اینکه بیشترین تسهیلات اعطا شده به طرح های معرفی شده از سوی سازمان صمت استان به بانک های عامل به طرح های فرش و پوشاک بوده اند، عنوان کرد: بخش دیگری از این تسهیلات به طرح های تولید پوشاک، تولید صنایع پایین دستی زنجیره فولاد ( تولید قطعات ماشین آلات کشاورزی)، مبلمان و چوب بوده اند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک