شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۳:۳۱

هجوم هواداران به باشگاه استقلال با شکستن در پارکینگ

برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال که از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال این باشگاه غافلگیر شده‌اند، واکنش تندی به این موضوع نشان دادند.
هجوم هواداران به باشگاه استقلال با شکستن در پارکینگ,

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حدود هزار هوادار استقلال از صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند تا به مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی اعتراض کنند.

آنها به تشویق سرمربی ایتالیایی استقلال پرداختند و شعارهایی چون «تیم بدون استرا، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «فتحی یادت باشه، استرا باید باشه» سر دادند. این هواداران تأکید داشتند آبی‌پوشان بدون استراماچونی نباید در دیدار امروز مقابل پیکان حاضر شوند. آنها در ادامه به تشویق علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.

همچنین زمانی که هر یک از کارمندان باشگاه استقلال با خودروی خود از ساختمان باشگاه خارج می‌شد، خودروی آنها مورد هجوم هواداران قرار می‌گرفت. هواداران معترض همچنین به در پارکینگ باشگاه هجوم آوردند و آن را شکستند. هواداران پس از شکستن در، وارد پارکینگ شدند و گوشی‌ها یا دوربین‌های خبرنگارانی را که از آنها فیلم می‌گرفتند، شکستند. آنها بعد از ورود به ساختمان باشگاه به طبقات مختلف هجوم بردند.

استقلالی‌ها همچنین به امیرحسین فتحی مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه فحاشی کردند.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک