سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ساعت ۹:۰

ایجاد ۱۹ هزار شغل با اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان شمالی از ایجاد بیش از ۱۹هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم با اجرایی شدن برنامه اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی خبر داد.
ایجاد 19 هزار شغل با اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مهدی عبوری در این دیدار گفت: سهم استان خراسان شمالی از برنامه اقدام ملی مسکن 9 هزار و 900 واحد است که با ایجاد آن 10 هزار شغل مستقیم و 9 هزار شغل غیر مستقیم در این استان ایجاد می شود.

 

وی ضمن تقدیر  از استاندار خراسان شمالی که با همراهی مدیران استان گام های خوبی نسبت به گذشته در استان خراسان شمالی برداشته اند، اظهار کرد: با این همکاری و تعامل در استان حضور مدیران ملی در خراسان شمالی افزایش یافته و خوشبختانه کار و خدمت در استان قابل تحسین است.

 

عبوری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، یکی ازبزرگترین وزارتخانه های زیربنایی کشور است، افزود: در جهت تحقق برنامه ها و اهداف اسناد بالادستی و سند توسعه استان ادارات تابعه این مجموعه می تواند به شما کمک کنند. 

 

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه در حوزه راه در استان کار زیاد داریم، گفت: دو پروژه مهم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن اسفراین به جوین از مصوبات هیات دولت است که امیدواریم با حمایت وزارت راه و شهرسازی و جذب اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال جاری این دو پروژه را به اتمام برسانیم.

 

شجاعی به سیل اخیر در استان نیز اشاره کرد و افزود: احداث 6 هزار و 500 واحد در استان توسط بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد 6 هزارواحد روستایی و500 واحد شهری است و در این زمینه ما استان سوم هستیم.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک