شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۴:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

قرآن کریم سند مشروعیت بسیج است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که بسیجی عزیز و عزتمند است خاطر نشان کرد: قرآن کریم سند مشروعیت و تاریخچه بسیج را ارائه می دهد. بسیج تنها متعلق به انقلاب اسلامی نبوده بلکه در همه ادوار تاریخ حضور داشته است.
 قرآن کریم سند مشروعیت بسیج است,

به گزارش عصر اترک نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی صبح امروز در همایش شکوه اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان راز و جرگلان گفت: بسیج ریشه در قرآن دارد، همه انبیاء و امامان نیروهای بسیجی داشتند، طرح بسیج که امام (ره) بنیانگذار آن بوده برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر این که برای بسیجی ویژگی هایی را متصور شده، اظهار کرد: بسیجیان پیامبران، دارای قوت قلب، محکم و باصلابت در موضع اعتقادی و سیاسی هستند، بسیجیان کسانی هستند که دارای اراده و عزم جدی هستند و هرگز دچار ضعف و سستی نمی شوند.

وی تصریح کرد: بسیجی روح و جسمش محکم است و تن به خاری و ذلت و سازش نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که بسیجی عزیز و عزتمند است خاطر نشان کرد: قرآن کریم سند مشروعیت و تاریخچه بسیج را ارائه می دهد. بسیج تنها متعلق به انقلاب اسلامی نبوده بلکه در همه ادوار تاریخ حضور داشته است.

وی همچنین افزود: بسیجی انقلابی کار می کند، سازش ندارد، بسیجی وسط میدان جهاد است تماشاگر نیست، بسیجی منیت ندارد بلکه بندگی و عبودیت در سراسر زندگی اش نمود دارد.

امام جمعه بجنورد انقلاب اسلامی را فراتر از مرزها دانست و گفت: امروزه انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و جغرافیای مقاومت تشکیل داده است.

وی افزود: حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، انصارالله یمن، بحرین و سوریه همگی جغرافیای مقاومت تشکیل داده اند و در جهان ید واحده شده اند.

این روحانی با بیان این که آمریکا برای نفع ایران قدم از قدم برنمی دارد بلکه برای منفعت خودش است، اظهار کرد: دولت مردان چشمشان به دروازه فرانسه و آمریکا نباشد، فرانسه حتی نمی تواند اوضاع کشورش را سروسامان دهد تا مردمش علیه دولت مردانش اعتراض نکنند.

انتهای پیام / فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک