جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۱:۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حوزه های علمیه باید پیشگام در اخلاق و تقوا باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب با سرعت در همه ابعاد در حال پیشروی و رویش است، حوزه های علمیه نیز باید در همه میدان ها به ویژه تقوا، عمل و اخلاق از دیگران جلو باشند.
حوزه های علمیه باید پیشگام در اخلاق و تقوا باشند,

به گزارش عصر اترک از راز و جرگلان حجت الاسلام  ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز صبح در سلسله نشست های اخلاقی با طلاب حوزه علمیه باقر العلوم (ع) شهرستان راز و جرگلان با اشاره به آشوب اخیر اظهار کرد: حیله دشمنان سبب خیر برای اسلام و انقلاب می شود و این گونه حوادث انقلاب ما را بیمه می کند و روحیه جهادی و انقلابی مردم را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه ما به دنیا ثابت کردیم اهل مذاکره و تعهد هستیم، خاطر نشان کرد: ما با آن ها مذاکره کردیم و پایبند هم بودیم اما اروپا و آمریکا زیاده خواه و در عهد و پیمانشان سست بودند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به معیار معنویت و اخلاق جامعه تاکید داشتند، خاطر نشان کرد: انقلاب با سرعت در همه ابعاد در حال پیشروندگی و رویش است، حوزه های علمیه نیز باید در همه میدان ها به ویژه تقوا، عمل و اخلاق از دیگران جلو باشند.

وی خطاب به طلبه های حوزه علمیه عنوان کرد: شما قرار است امام متقین جامعه باشید، زیرا مردم به شما اقتدا می‌کنند، حوزه های علمیه قرار است امامت عقاید، تقوا و سیاست مردم باشند.

انتهای پیام/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک