پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ساعت ۸:۵۹
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح کرد:

لزوم توسعه بزرگراه های خراسان شمالی/ ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل تا یک سال آینده

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر لزوم توسعه بزرگراه‌های این استان تأکید کرد و از ترمیم راه‌ها و پل‌های مناطق سیل‌زده استان تا یک سال آینده خبر داد.
لزوم توسعه بزرگراه های خراسان شمالی/ ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل تا یک سال آینده,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طی سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع شده و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان عبور می‌کنند؛ علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل‌ونقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها و نیز توسعه شبکه راه‌های این استان دارای اهمیت است، تأکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه‌ها، مورد توجه باشد.

وی با اشاره به خسارت سیل بهاره امسال به راه‌های استان گفت: در بارندگی‌های بهار امسال، بخشی از جاده‌های روستایی و محورهای فرعی استان دچار خسارت شد و در این زمینه، در نشست‌هایی که برگزار شد، تلاش به‌ عمل‌آمده تا منابع مورد نیاز برای بازسازی این محورها تأمین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سعی و تلاش بر این است  تا از منابع ملی و استانی، اعتباراتی برای بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل تأمین شود.

حسن نیا بیان کرد: رویکرد ما این است، تا یک سال آینده، ترمیم و احداث پل‌ها به انجام برسد.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و تدابیر این سازمان برای تأمین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در زمستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تأمین آمادگی راهداران و خدمات‌رسانی به مسافران زمستان انجام‌شده است.

حسن نیا خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با ارتقای کیفیت جاده‌ها، ایمنی ترددها هم بهتر شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک