جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ساعت ۲۰:۸

دستگیری شرور و زورگیر در اسفراین

با تلاش نیروی انتظامی شرور و زورگیر سابقه دار در اسفراین دستگیر شد.
دستگیری شرور و زورگیر در اسفراین ,

به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، سرهنگ"جاوید مهری" با اعلام این خبر گفت: در پی دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری فردی که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به شرارت و زورگویی با سلاح های گرم و سرد می کند و باعث ایجاد ناامنی در آن منطقه شده است بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه این فرد که علاوه بر شرارت و زورگویی با تشکیل گروهی از افراد سابقه دار اقدام به قاچاق سنگ معدن نیز می کند، افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در نهایت این شرور سابقه دار دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این فرد تعداد يک تيغه چاقو به همراه يک دستگاه گوشي تلفن همراه نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با هماهنگي تلفني با قاضي کشيک، متهم برای تحمل24ساعت بازداشت به بازداشتگاه انتقال شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز پلیس است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 
انتهای پیام/اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک