جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۵:۴۳
امام جمعه خبوشان:

الگوی کشت برای کاهش خسارت کشاورزان رعایت شود

امام جمعه خبوشان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای کشاورزان زعفران کار فاروجی گفت: برای جلوگیری از چنین خساراتی کشاورزان الگوی کشت را رعایت نموده، هیجانی تصمیم نگیرید و از کارشناسان جهاد کشاورزی برای کشت مطلوب کمک بگیرند.
الگوی کشت برای کاهش خسارت کشاورزان رعایت شود,

به گزارش عصر اترک از فاروج، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده،امام جمعه بخش خبوشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) اظهارکرد: ابتکار رهبر کبیر انقلاب در نام گذاری این هفته به نام هفته وحدت برای اسن است که برادران مسلمان ما اعم از شیعه و سنی اصول و محورهای مشترک وحدت بخش را دستمایه خود قرار داده و برادری، برابری و مودت را بیشتر کنند.

وی افزود: تحمل عقیده مخالف در زیست جمعی و مواجهه کریمانه و برادرانه با یکدیگر، بصیرت و زمان شناسی، شناخت عمیق از ترفندهای دشمن، ارتباط و تعامل بین عالمان و دانشمندان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی موجبات ناکامی دشمنان را فراهم خواهد آورد.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: مطرح کردن محور عبری، عربی و غربی آمریکا به جهت عصبانیت و سرخوردگی از پیروزی های جبهه مقاومت در کشورهای لبنان و عراق که مطالبات مشروع و معقول دارند، است.

وی با بیان اینکه دشمن ایجاد زمینه های تفرقه افکنی و ناامن ساختن این کشورها را در راس برنامه‌های خود قرار داده است، تاکید کرد: جوانان ضمن حفظ آرامش و توجه به منویات مرجعیت تشییع زمینه را برای ناکامی دشمنان اسلام فراهم آورند.

امام جمعه خبوشان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در اوج ذلت و خاری است و ملت بزرگ ما هر روز مقاوم تر از گذشته پای آرمان های امام و شهدا ایستاده است و در یک کلام باید گفت که ناقوس افول شیطان بزرگ در جهان به صدا در آمده است.

حجت‌الاسلام حسن زاده در بحث چالش های کشاورزی که در شهرستان فاروج و بخش خبوشان در باب کشت زعفران به وجود آمده است نیز گفت: امروز خراسان شمالی مقام سوم کشت زعفران را در کشور دارد و شهرستان فاروج به عنوان قطب زعفران استان خراسان شمالی است.

وی افزود: کشت زعفران باعث ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این شهرستان شده و هم اکنون همه باید دست به دست هم دهیم تا از این معضل عبور کنیم.

امام جمعه خبوشان خرید حمایتی نگین زعفران توسط جهاد کشاورزی استان با مباشرت تعاون روستایی و همکاری آموزش و پرورش و همچنین مباشرت ندامتگاه برای یاری کشاورزان را به فال نیک گرفت.

وی از کشاورزان خواست تا الگوی کشت را رعایت کرده و هیجانی تصمیم نگیرند و همچنین از کارشناسان جهاد کشاورزی برای کشت مطلوب کمک و یاری بجویید.

انتهای پیام/ شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک