چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۵:۲۴
امام جمعه بجنورد:

مطرح کردن مذاکره از سوی دشمن عوام فریبی است/گام ایران در کاهش تعهدات برجام بزرگتر برداشته شود

امام جمعه بجنورد مطرح کردن مذاکره دوباره از سوی دشمنان را عوام فریبی دانست و گفت: دشمن با اصل نظام و انقلاب مشکل دارد بنابراین فشار و تحریم‌های زیادی را بر کشور تحمیل کرده است.
مطرح کردن مذاکره از سوی دشمن عوام فریبی است/گام ایران در کاهش تعهدات برجام بزرگتر برداشته شود,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مدارا با دشمنان انقلاب کافی است زیرا آنان به عهد و پیمان خود پایبند نیستند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به آغاز گام چهارم در کاهش تعهدات برجام از سوی ایران افزود: در جریان برجام، ایران به عهد خود وفا کرد اما آنان بدعهدی کردند بنابراین باید گام‌های بزرگتری در ادامه کاهش تعهدات برداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام راحل در راستای وحدت و هم‌افزایی و هم‌گرایی دنیای اسلام بوده و وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز استکبار به قدرت وحدت بین مسلمانان پی برده بنابراین در کشورهای مسلمان به دنبال تفرقه افکنی در میان شیعیان و یا شیعه و سنی است .

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به وقایع مصادف با ولادت پیامبر اسلام (ص) گفت: خاموش شدن آتش آتشکده ها و یا در هم ریختن کاخ، نشان از این است که دین اسلام با استکبار سازگاری ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی درباره سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها خاطرنشان کرد: قرآن باید در متن زندگی افراد و فرزندان قرار گیرد و باید آموزش خواندن، ترجمه و تفسیر آن در بخش‌های مختلف زندگی همچون رعایت حلال و حرام در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/گ

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک