شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ساعت ۱۳:۳۲
سخنران مراسم ۱۳ آبان در راز و جرگلان:

مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان و سخنران مراسم 13 آبان در راز و جرگلان با بیان این که اکنون مردم به حمایت از نظام، انقلاب و کشور به صحنه آمدند، گفت: حالا نوبت مسئولان است که با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند.
مسئولان با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند,

به گزارش عصر اترک از راز و جرگلان، حجت الاسلام حسین نادعلیزاده، امام جمعه شهرستان راز و جرگلان پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم شهر راز بیان کرد: هر انسانی که به خداوند متعال ایمان دارد بنا به دستور الهی دارای روحیه استکبار ستیزی است و باید در برابر مستکبر بایستد.

وی تصریح کرد: استکبار در ابعاد عبادی، اقتصادی، علمی و سیاسی بیان گر زیاده خواهی، برتری جویی اقتصادی در سایه توانمندی مالی، خود برتربینی در سایه داشتن دانش و حکم رانی به ناحق و تحمیل دیدگاه خود به دیگران است.

حجت الاسلام حسین نادعلیزاده با بیان این که نماد استکبار امروز در همه ی جریان ها دولت آمریکا و صهیونیزم بین الملل است خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی مذاکره می کنند، معاهده می بندند ولی استکبار می ورزند.

وی افزود: در عصر حاضر برجام نمونه ایست از مستکبر بودن آمریکا، اما عده ای هنوز نفهمیدند و هنوز در خواب غفلت هستند و خداوند رحم کندکه مجددا ساده لوحی نکنند.

امام جمعه شهرستان با بیان این که روحیه استکبار ستیزی فقط مربوط به ایران و انقلاب نیست، عنوان کرد: بلکه قبل از انقلاب در چنین روزی ملت ایران این روحیه را به نمایش گذاشتند و در تاریخ جاودانه کردند.

این روحانی تصریح کرد: روحیه استکبار ستیزی امروز برای ملت ما و دیگر ملت های آزادی خواه درس و عبرت است، استکبار دارای قدرت، علم و ثروت همه چیز دارد ولیکن اثر ندارد و نتوانستند ملت ایران را به زانو درآورند.

وی با اشاره به این که کسی فکر نمی کرد روزی آمریکا به جمهوری اسلامی برای مذاکره التماس کند، خاطر نشان کرد: اگر همه این روحیه را داشته و تقویت کنند دشمن هرگز نمی تواند به این ملت تسلط پیدا کند.

وی افزود: شما تصور نکنید که در مذاکرات و روابط روی خوش نشان می دهند همه این ها با هدف توطئه، فتنه و نفوذ هستند و این روحیه استکبار ستیزی روحیه ای است که ملت با آن به دشمن سیلی میزنند.

 حجت الاسلام نادعلیزاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در روز گذشته، بیان کرد: مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد که هرکس حل مشکلات را در مذاکره بداند، ساده لوح است.

وی عنوان کرد: مگر تاکنون مذاکره، معاهده و رابطه انجام نشده، پس چرا گرهی از کشور بازنشد، تحریم ها برداشته نشد.

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان با بیان این که اکنون مردم به حمایت از نظام، انقلاب و کشور به صحنه آمدند، گفت: حالا نوبت مسئولان است که با روحیه استکبارستیزی به حل مشکلات مردم بپردازند، نگاهشان به توانایی های داخلی باشد نه مذاکره با بیرون.

وی تصریح کرد: منطق استکبار ستیزی برگرفته از نصرت الهی است، منطق اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است، جریانی است که از واقعه کربلا تا کنون نتیجه گرفته و خواهد گرفت.

انتهای پیام / فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک