چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ساعت ۱۵:۲۶
امام جمعه موقت جاجرم:

انقلاب اسلامی، معادلات دنیا را تغییر داد

امام جمعه موقت جاجرم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث شد شیعیان جهان عزتمند شوند، گفت: راز عظمت جمهوری اسلامی ایران به خاطر این بود که معادلات دنیا را تغیر داد و در دنیا این انقلاب تاثیرگذار بود.
انقلاب اسلامی، معادلات دنیا را تغییر داد,

به گزارش عصر اترک از جاجرم، حجت الاسلام مقصودی، امام جمعه موقت جاجرم در خطبه های این هفته جاجرم ضمن اشاره به ویژگی های حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) اظهارکرد:  امام زمان(عج) با ظهورش جهان را پر از عدل و داد می کند و دین پیامبر را احیا می کند.

حجت الاسلام مقصودی افزود: یاران امام غائب باید خودشان را آماده ظهور حضرت ولی عصر کنند و برای این مهم تنها دعا خواندن کافی نیست.

وی ضمن اشاره به 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: تمام فعالیت های دشمن از زمان تبعید امام خمینی این بود که نگذارند انقلاب اسلامی شکل بگیرد و فتنه های مختلفی را راه انداختند که به فضل الهی همه خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث شد شیعیان جهان عزتمند شوند گفت: راز عظمت جمهوری اسلامی ایران به خاطر این بود که معادلات دنیا را تغیر داد و در دنیا این انقلاب تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/ تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک