جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۴:۷
رئیس آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان:

مشکل کمبود کلاس یک روستای راز و جرگلان بزودی حل خواهد شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان از رفع مشکل کمبود کلاس در مدرسه سه کلاسه با 140 دانش آموز در روستای قره آقاج محمد نفس شهرستان راز و جرگلان خبر داد.
مشکل کمبود کلاس یک روستای راز و جرگلان بزودی حل خواهد شد,

عباس رضایی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت: از کمبود کلاس در این روستا مطلع هستیم و برای ساخت مدرسه ای جدید در این روستا پیگیری های زیادی انجام دادیم که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

رضایی با بیان اینکه کمبود کلاس درس در روستاهای این شهرستان وجود دارد، افزود:  سال گذشته در روستای قزل جرگلان با مشکل کمبود کلاس درس مواجه بودیم که امسال شاهد ساخت مدرسه ای نوساز در این روستا هستیم. .

وی ادامه داد: هم اکنون دانش آموزان این روستا در کانکس ثابت مشغول به تحصیل هستند که تا یک ماه آینده مدرسه این روستا تکمیل می شود و ما برای رفع مشکل کمبود کلاس روستای قره اقاچ،کانکس روستای قزل را به آنجا منتقل کنیم .

وی گفت: این کانکس دو کلاسه است و مشکل روستای قره آقاچ را حل خواهد کرد .

وی با تایید این مشکل که ۱۴۰ دانش اموز در مدرسه سه کلاسه این روستا تحصیل می کنند نیز افزود: این روستا یک مدرسه قدیمی و تخریبی نیز دارد که اکنون مورد استفاده است و یک پایه نیز در آن جای داده شدند .

رضای با اشاره به اینکه در سطح شهرستان روستایی که ضرب العجلی به مدرسه نیاز دارد فعلا همین روستای قره اقاچ است، گفت: کمبود کلاس مدارس در دیگر نقاط شهرستان را با دوشیفته کردن مدارس رفع کرده ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلانخاطرنشان کرد: امسال 35  مدرسه دو شیفته هستند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان بیش از ۱۱ هزار نفر دانش آموز دارد که در ۱۸۶ آموزشگاه تحصیل می کنند .

انتهای پیام/ رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک