جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ساعت ۱۶:۴۰
امام جمعه آشخانه مطرح کرد:

شفافیت عملکرد مسئولین، باعث افزایش اعتماد مردم به نظام می شود

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه شفاف سازی مالی مسئولین فواید و نتایج قابل توجهی را برای آینده نظام اسلامی دارد، گفت: شفافیت عملکرد مسئولین باعث افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولین و کاستن از تصورات نادرست آنان نسبت به خدمت گذاران نظام خواهد شد.
شفافیت عملکرد مسئولین، باعث افزایش اعتماد مردم به نظام می شود,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نمازجمعه سوم آبان با اشاره به ساخت جت جنگنده تمام ایرانی یاسین توسط متخصصان جوان ایرانی گفت: طراحی و ساخت این هواپیما در شرایط تحریم توسط فرزندان ایرانی شعار ما می توانیم جوانان را که رهبر معظم انقلاب وعده آن را پیش تر و بارها داده بودند در گام دوم انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه شفاف سازی مالی مسئولین فواید و نتایج قابل توجهی را برای آینده نظام اسلامی و در راستای عملکرد درست مسئولین به همراه دارد، اظهار داشت: شفافیت عملکرد مسئولین باعث  افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولین و کاستن از تصورات نادرست آنان نسبت به خدمت گذاران نظام خواهد شد.

احمدزاده ضمن تقدیر از تلاش های قوه قضاییه برای برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی، گفت: از جمله اقدامات مهم قوه قضاییه در چندماه اخیر می توان به مبارزه با شبهه افکنی و شایعه سازی مخالفان نظام در ایجاد شکاف و فاصله میان مردم و مسئولین اشاره کرد.

خطیب نماز جمعه آشخانه تحقق راستی آزمایی و ضمانت صحت خوداظهاری مسئولین، ایجاد فشار اجتماعی با افزایش نظارت عمومی نسبت به افزایش بدون توجیه دارایی های مسئولین را از دیگر اقدامات موثر قوه قضائیه برشمرد و ادامه داد: مهمترین ویژگی ایجاد نظارت عمومی در جامعه؛ کاهش هزینه های زیاد نظارت قانونی دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به اقدام اخیر بعضی دستگاه ها که جایزه های بسیار خوبی را برای معرفی مفسدان و افراد سودجو در نظر گرفته اند، تصریح کرد: با این کار جلوی سو استفاده های احتمالی نیز گرفته می شود.

احمدزاده با اشاره به اقدام دیر هنگام ولی درست دولت در قطع یارانه افراد پر درآمد، گفت: این اقدام قرار است از سوی دولت بصورت تدریجی و با شناسایی افراد پردرآمد از طریق سامانه ها و سازوکار لازم و با کمک های اطلاعاتی هفت دستگاه و بر اساس هشت متغیر صورت بگیرد.

امام جمعه آشخانه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، لازم بود که این برنامه و اقدام دولت خیلی زودتر از این انجام شود اما باز هم شایسته تقدیر و توجه بوده و پسندیده است که اقشار مختلف جامعه آن را پذیرا باشند.

وی با بیان اینکه نباید افراد ضعیف جامعه مورد هدف این طرح قرار بگیرند، تاکید کرد: باید از اقشار ضعیف حمایت بیشتری صورت گیرد نه اینکه یارانه آنها قطع شود.

احمدزاده با اشاره به اقدام جدید نیروی انتظامی در برخورد با عرضه کنندگان لباس های پاره و زننده، این اقدام را پسندیده دانست و تصریح کرد: همانطوری که با فروشندگان مواد مخدر ، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرائم جنایی برخورد  می شود، باید با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس های نامتعارف در سطح جامعه نیز برخورد شود.

امام جمعه آشخانه با اشاره به افرادی که در تولید و  عرضه اینگونه پوشاک هنجارشکن دخیل هستند، خاطرنشان کرد: این افراد علاوه بر سودجویی، به دنبال تخریب باورها و اعتقادات جوانان نیز هستند.

احمدزاده در پایان گفت: دستگاه های مربوطه باید هرچه سریع تر بر روند تولید و فروش اینگونه لباس های نامتعارف نظارت کرده و با خاطیان و مجرمان برخورد کنند.

انتهای پیام / محمـدرضا قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک