پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ساعت ۹:۲۱

کمک‌رسانی قهرمان کشتی جهان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان

آزادکار عنوان‌دار المپیک و جهان با سفر به یکی از محروم‌ترین روستاهای استان سیستان و بلوچستان از مردم این منطقه دلجویی و اقلامی را برای کمک به اهالی این روستا اهدا کرد.
کمک‌رسانی قهرمان کشتی جهان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان,

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از قهرمانان کشتی کشورمان مدتی است با حضور در مناطق محروم و دورافتاده ایران در حال حمایت و کمک رسانی به هموطنان نیازمند هستند. در تازه ترین مورد از این سفرهای خیرخواهانه با تازگی حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و مدال طلای جهان به روستای «ملاآباد کشاری» در نزدیکی چابهار سفر کرد.

حسن رحیمی در این سفر ضمن دلجویی و دیدار با اهالی این روستا از مشکلات معیشتی اهالی نیز با خبر شد و اقلامی همچون موادغذایی و لوازم التحریر را نیز به دانش‌آموزان و ساکنان روستا اهدا کرد.

رحیمی همچنین به اهالی روستا وعده داد در آینده ای نزدیک به کمک دیگر ورزشکاران و چهره های نامدار کشتی اقدامات بیشتری برای حل مشکلات آنها انجام خواهد داد.عباس طحان و مصطفی علیزاده نیز در این سفر، حسن رحیمی را همراهی می‌کردند.

وی در حاشیه این سفر برای بار دوم با «حوا» دختر ۱۰ ساله این روستا که چند ماه قبل دست راست وی در حمله تمساح گاندو قطع شد دیدار کرد و وعده داد از هیچ حمایت معنوی و مادی از این دختر سیستانی دریغ نخواهد کرد.

روستای ملاآباد کشاری در بخش پیشین شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در مجاورت چابهار قراردارد که حدود ۵۰ خانوار در آن سکونت دارند.

چندی پیش کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان نیز در اقدامی مشابه به روستای «ممبین» استان خوزستان سفر کرد و اقلامی را به اهالی کشتی این روستا اهدا کرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک