یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۵:۳۹

۲۰۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای پلیس ۱۱۰ توسط یک فرد!

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بازداشت فردی خبر داد که با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲هزار مرتبه برای مرکز فوریتهای پلیسی ایجاد مزاحمت کرده بود.
۲۰۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای پلیس ۱۱۰ توسط یک فرد!,

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد با اعلام خبر بازداشت مزاحم تلفنی پلیس 110 در استان هرمزگان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت تلفنی مکرر فردی ناشناس با سامانه پلیس 110، موضوع توسط مسئولان استان هرمزگان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: متهم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف حدود 2هزار مرتبه با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریتهای محوله پلیس 110 شده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به‌عمل آمده متهم با نام "م.ب" توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و اکنون متواری است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تلاشهای شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

بهدانی‌فرد یادآور شد: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریتهای پلیسی 110 ارتقای خدمت‌رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمتهای برخی افراد و اخلال در سیستم پیام‌رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان متذکر شد مشکلات خانوادگی و تأثیرات روحی و روانی در محیطهای ناآرام خانه و خانواده، همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تأثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه‌هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای مأموریتهای سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک