شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ساعت ۱۲:۲۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سلامت شیروان خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران شیروان به حوزه سلامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان گفت: این شهرستان در حوزه خیران سلامت پیشرو در خراسان شمالی است و تنها در نیمه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال به این حوزه کمک کردند.
 کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران شیروان به حوزه سلامت,

به گزارش عصراترک، علی آرمیده، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان اظهار داشت: شیروان دارای ۱۷ مرکزخدمات جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت فعال است که در بخش های مختلف اتاق معاینه، تزریقات و بهورزی به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان شیروان دارای 20 پزشک با تخصص های متفاوت است، گفت: براساس پیگیری هایی انجام شدهٰ ۱۵ پزشک متخصص در تخصص های مختلف در شیروان جذب و به کار گیری خواهند شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ساختمان «ام آر آی» شیروان در حال ساخت است، ادامه داد: بیمارستان شیروان با داشتن متخصص و جراح مغز و اعصاب بیماران استان را از سفر به خارج از خراسان شمالی بی نیاز کرده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان خاطر نشان کرد: با توجه به سرد شدن هواٰ باید نسبت به تهیه سیستم گرمایشی برای مراکز و خانه های بهداشت روستایی این شهرستان سریع تر اقدام شود.

 

انتهای پیام/ حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک