شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ساعت ۱۱:۲۲

آموزش راهکارهای تجاری‌سازی به فعالان صنایع‌دستی خراسان شمالی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی و نشست تخصصی با عنوان «بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی در صنایع‌دستی» در بجنورد خبر داد.
آموزش راهکارهاي تجاري‌سازي به فعالان صنايع‌دستي خراسان شمالي ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی عابدی، معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار داشت: کارگاه آموزشی و نشست تخصصی بسته‌بندی و راهکارهای تجاری‌سازی در صنایع‌دستی در تاریخ 30 مهرماه جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

 

عابدی با اشاره به حضور فعالان صنایع‌دستی استان در این کارگاه یک‌روزه، گفت: اساتید به نام در حوزه‌های برندینگ، بسته‌بندی، تولید محصولات کاربردی، کارآفرینی، بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی به ارائه مطلب می‌پردازند.

 

او افزود: برپایی نمایشگاهی با موضوع بسته‌بندی صنایع‌دستی از بخش‌های جانبی این کارگاه آموزشی است تا محصولات بسته‌بندی فعالان این بخش از سوی اساتید حاضر، کارشناسی و ارائه راهکار شود.

 

او با تأکید بر اینکه برند سازی و تجاری‌سازی، هم‌زمان با تقویت آموزش‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بخش صنایع‌دستی است، عنوان کرد: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی مارکتینگ و بسته‌بندی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک