چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ساعت ۱۴:۳۰

رسانه روس از احتمال سفر اردوغان به روسیه خبر داد

خبرگزاری «ریانووستی» به نقل از سخنگوی کاخ کرملین، از سفر احتمالی رئیس‌جمهور ترکیه به روسیه تا پیش از پایان ماه جاری میلادی خبر داده است.
رسانه روس از احتمال سفر اردوغان به روسیه خبر داد,

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه انتقادهای بین‌المللی از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، یک رسانه روس خبر داده که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه احتمالا در آینده نزدیک به روسیه سفر می‌کند.

بنا به نوشته «رویترز»، خبرگزاری روسی «ریانووستی» امروز چهارشنبه در خبری به نقل از «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین خبر داده که رئیس‌جمهور ترکیه شاید تا پایان ماه اکتبر (تا قبل از هشتم آبان) به روسیه سفر کند.

سفر احتمالی رئیس‌جمهور ترکیه به روسیه در شرایطی انجام خواهد شد که مقام‌های دو کشور در روزهای اخیر درباره عملیات نظامی آنکارا در شمال سوریه اظهارنظرهای زیادی کرده‌اند.

«الکساندر لاورنتییف»، نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور سوریه شامگاه سه‌شنبه (۲۳ مهر) گفته بود که مسکو موافق عملیات ترکیه در سوریه نیست و با آنکارا در این مسئله مذاکره نکرده است.

به گفته این مقام روس، ارتش ترکیه تنها می‌تواند بین پنج الی ده کیلومتر در داخل خاک سوریه پیشروی کند نه بیشتر.

آنکارا از هفدهم مهرماه برای آنچه که «تامین امنیت ترکیه» و «مقابله با تروریست‌های ی‌پ‌گ و پ‌ک‌ک» خوانده است، عملیات نظامی در شمال سوریه را آغاز کرده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک