شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ساعت ۲۱:۱

جزئیاتی درباره راه‌اندازی پلیس مالیاتی

جانشین فرمانده ناجا درباره نحوه چگونگی بررسی پرونده‌های مالیاتی توسط پلیس در کشور توضیحاتی داد
جزئیاتی درباره راه‌اندازی پلیس مالیاتی,

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به عدم پرداخت مالیات و به اصطلاح فرار مالیاتی برخی از افراد، به سراغ جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفته و درباره کم و کیف نحوه بررسی این پرونده‌ها و جلوگیری از فرار مالیاتی از وی پرس و جو کردیم.

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: از پارسال پلیس امنیت اقتصادی را تشکیل داده ایم و فعالیت این یگان انتظامی در کشور آغاز شده است.

او با بیان اینکه در پلیس امنیت افتصادی به همه مسائل مربوطه در حوزه امنیت اقتصادی کشور پرداخته می‌شود، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه‌های پولی و مالی، مالیاتی، تجاری، واردات و صادرات، توزیع کالا در جامعه و قاچاق‌های جزء و کل، جرایم و‌مفاسد اقتصادی در حال انجام ماموریت‌ است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تمام ذیل‌های پلیس امنیت اقتصادی قابل تعریف هستند، تصریح کرد: یکی از این بخش‌هایی که در حال بررسی و انجام وظایف در پلیس امنیت اقتصادی هست، بحث مالیات، فرار مالیاتی، شناسایی و دستگیری متخلفان این حوزه است.

وی افزود: یکی از همکاری‌ها و هماهنگی‌هایی که با سازمان امور مالیاتی کشور داریم، کمک به شناسایی و برخورد با کسانی است که فرار مالیاتی می‌کنند.

گفتنی است که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در یکی از نشست‌های خبری خود اظهار کرد که بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی با پیگیری قوه قضاییه به صندوق بیت المال برگشت.

به گفته وی در سال ۹۷، هزار میلیارد تومان از فرار مالیاتی وصول شده بود و شناسایی فرار مالیاتی در ماههای اخیر ۴ برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک