شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۹:۳۱

عربی: رقابت سختی در چین داریم اما باانگیزه هستیم/ برای مدال می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی تالو گفت: رقابت سختی در مسابقات جهانی چین خواهیم داشت، اما تالوکاران انگیزه بسیار بالایی دارند و تا آخرین لحظه می‌جنگند.
عربی: رقابت سختی در چین داریم اما باانگیزه هستیم/ برای مدال می‌جنگیم,

به گزارش خبرگزاری فارس، پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو از 27 مهر ماه به میزبانی شهر شانگهای چین آغاز خواهد شد که تیم ملی مردان و بانوان کشورمان این روزها تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها پیگیری می‌کنند.

فرشاد عربی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در روزهای پایانی مرحله آخر اردوی تیم ملی تالو شرایط ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی چین به چه صورت است، گفت: ما از اواسط تیر ماه اردوهای تیم ملی را به صورت رسمی شروع کرده‌ایم. سه ماه و نیم است در اردوی تیم ملی هستیم. بعد از انتخابی‌ها متعددی که در اردوها برگزار شد، 6 نفر برای اعزام به مسابقات جهانی شانگهای انتخاب شدند.

وی ادامه داد: سه نفر در بخش تالوی انفرادی مسابقه خواهند داد و یک تیم سه نفره در دوئلین به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. در این مدت تلاش ما این بوده که بچه‌ها از لحاظ تکنیک، تاکتیک آمادگی روحی و روانی ارتقا پیدا کنند. تمام تلاش‌مان را کردیم تا به اوج برسیم و بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم. ترکیب تیم ما به شکلی است که سه نفر از بچه‌های ما از بخش جوانان به بزرگسالان آمده‌اند و این برای اولین بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنند.

عربی خاطر نشان ساخت: تیم دوئلین یک تیم باتجربه است که در سال 2017 در مسابقات جهانی روسیه مدال طلا را کسب کرد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم تالو یک نتیجه قابل قبول را کسب کند؛ هر چند می‌دانیم مسابقات جهانی یک رقابت سخت خواهد بود، اما این دلیل نمی‌شود چون بچه‌های ما انگیزه بالایی دارند و تا آخرین لحظه میجنگند.

سرمربی تیم ملی تالوی مردان در پاسخ به اینکه چقدر در چین آن هم در کشور صاحب‌نام ووشو شانس کسب مدال دارید، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بچه‌ها بهترین اجرا را داشته باشند اما نباید فراموش کنیم فضای جوانان با بزرگسالان خیلی متفاوت است. فرم‌هایی که در بخش جوانان اجرا می‌شود، ثابت است اما فرم‌هایی که در بزرگسالان اجرا می‌شود را باید خودمان بسازیم. این اتفاق باعث می‌شود تا رقابت سخت‌تر شود اما باز هم می‌گویم که بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بتوانند نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

انتهای پیام/ ج

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک