چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۷:۳۱

ورود بیش از ۳هزار زائر خارجی به مرز بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ورود بیش از ۳ هزار زائر اتباع خارجی از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز به پایانه مرزی بیله سوار مغان خبر داد.
ورود بیش از 3هزار زائر خارجی به مرز بیله سوار,

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل از ورود بیش از ۳ هزار زائر اتباع خارجی از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز به پایانه مرزی بیله سوار مغان خبر داد و اظهار کرد: این میزان زائر با ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جهت عزیمت به کربلای معلی وارد این پایانه شدند.

وی مرز خروجی برای زائران اتباع خارجی را مرزهای چذابه و شلمچه عنوان کرد و افزود: به‌خاطر اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیط اتوبوس و دایر کردن سرویس‌های دربستی به‌غیراز مرزهای چهارگانه از ۲۴ الی ۲۹ مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه اقدامات گذر مرزی و تردد اتباع خارجی در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده زائران اتباع خارجی کشورهای روسیه،گرجستان،جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی شلمچه و چذابه عازم کربلای معلی خواهند شد.

وی از آغاز اجرای طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی از 10 مهرماه خبر داد و بیان کرد: درقالب این طرح که تا 3 آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت نظارت مستمر و ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافری، نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می‌شود.

رحمتی از اقدامات انجام یافته در خصوص جابجائی 6 هزار زائر اربعین حسینی استان به مرزهای خروجی کشور خبر داد و گفت: درقالب طرح اربعین حسینی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/3463/111/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک