جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۰:۸

پاسخ فرماندار راز و جرگلان به تجمع مردم تنگه ترکمن

فرماندار شهرستان راز و جرگلان نسبت به تجمع تعدادی از اهالی روستای تنگه ترکمن مقابل ساختمان فرمانداری و مطالبه آنان در برخورداری از امتیاز ساخت سالن ورزشی پاسخ داد.
پاسخ فرماندار راز و جرگلان به تجمع  مردم تنگه ترکمن ,

محمد زارعی ، فرماندار شهرستان راز و  جرگلان  در پاسخ به سوال خبرنگار عصراترک مبنی بر تجمع روز گذشته مردم روستای تنگه ترکمن اظهار کرد: در راستای مصوبه دور دوم از سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، اختصاص امتیاز ساخت چهار سالن ورزشی در شهرستان راز و جرگلان مصوب شد.


وی ادامه داد: در این مصوبه یک امتیاز ساخت سالن ورزشی برای شهر غلامان، یک امتیاز ساخت سالن برای شهر راز و دو امتیاز ساخت سالن ورزشی برای منطقه جرگلان منظور شده اند.


فرماندار راز و جرگلان افزود: ملاک جانمایی ساخت سالن وزشی در شهرستان راز و جرگلان بر اساس تعداد جمعیت و بررسی وضعیت برخورداری و نابرخورداری مناطق از امکانات خواهد بود.


زارعی خاطر نشان کرد: همچنین از اعتبارات بودجه سال مالی 99 شهرستان راز و جرگلان نیز اعتباری را برای ساخت سالن ورزشی در روستای تنگه ترکمن اختصاص خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ قهرمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک