پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ساعت ۹:۲۸
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

راه اندازی پاسگاه خرتوت و کلانتری چناران شهر در سال جاری/اجرای طرح مکنا در دستور کار

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از راه اندازی پاسگاه خرتوت و راه اندازی کلانتری چناران شهر در سال جاری خبر داد.
راه اندازی پاسگاه خرتوت و کلانتری چناران شهر در سال جاری/اجرای طرح مکنا در دستور کار ,

سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره کمبودهای عمرانی در حوزه نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در استان به همان تعداد کلانتری و پاسگاه که موجود است، نیاز است تا به همان تعداد ساختمان کلانتری و پاسگاه نیز ساخته شوند.

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: درحالیکه اخیرا در استان خراسان شمالی پلیس راه چمن بید واقع در غرب استان و پلیس راه شهرستان شیروان ارتقا یافته همچنین بر تعداد ایستگاه های راهور در شهرستان های بجنورد و شیروان نیز افزوده اند، در عین حال، در سال جاری پاسگاه خرتوت در شهرستان مانه و سملقان و کلانتری چناران شهر در شهرستان بجنورد نیز راه اندازی خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با این وجود، نیروی انتظامی استان با داشته های کنونی اش به لحاظ امکانات عمرانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی با قوت و قدرت به مسئولیت خود عمل می کند و پاسخگوی مراجعات مردمی، فعال در رسیدگی به امور حوزه فعالیتی خود همچنین در زمینه برقراری و حفظ امنیت نیز تلاش گر است.

وی در بخش دیگری از سخن خود از اجرای طرح مکنا ( طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی) در سطح استان نیز خبر داد و گفت: این طرح در استان به منظور خوش آیند سازی محیط کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این طرح محیط سازی فضای کلانتری و پاسگاه ها تغییر خواهد کرد، افزود: به طور مثال در این فضا سیم خاردارها به نرده تغییر خواهند کرد همچنین تجهیزاتی برای ایجاد روحیه بهتر در مراجعان در فضای کلانتری ها تامین می شوند.

در عین حال، وی یادآور شد: البته یکسری از استحکامات در این ساختمان ها برای مقابله در شرایط خاص حفظ می شوند.

وی عنوان کرد: تا به کنون طرح مکنا در کلانتری های 11 و 12 شهر بجنورد اجرایی شده است.

سردار مظاهری در ادامه خواستار شد: خیران و مردم نوع دوست، فرماندهی انتظامی استان را در زمینه ارتقا و افزایش تعداد ساختمان های نیروی انتظامی در سطح استان همچنین تامین تجهیزات لازم برای این مکان ها یاری کنند که هدف حفظ امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی است.

در خاتمه به سامانه 197 ( سامانه ارتباط مردم با پلیس) اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال انتقاد مردم از نیروی انتظامی استان 9 درصد کاهش و تقدیر از نیروی انتظامی استان یک درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: هر دو هفته یکبار در مرکز فرماندهی انتظامی استان ملاقات حضوری با مردم برگزار می شود.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک