جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ساعت ۱۳:۱۳

تلفن ۱۱۵ اسفراین بیش از ۹ هزار بار زنگ خورد

رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین گفت: در شش ماهه اول امسال کارشناسان 115 اسفراین بیش از 9 هزار تماس را پاسخ دادند.
تلفن 115 اسفراین بیش از 9 هزار بار زنگ خورد,

به گزارش عصراترک، امین کشوری ، رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال 9هزار  و 920 تماس با مرکز ارتباطات اورژانس115 گرفته شد گفت : از این تعداد هزار و 187 مورد مشاوره تلفنی بوده است.

امین کشوری تعداد کل درخواستهای اعزام از اسفراین به شهرهای مجاور در این مدت را 232 مورد عنوان کرد و افزود : 21 بیمار نیز از بجنورد و جاجرم در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین به منظور ارائه خدمات درمانی پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین تا کنون 3هزار و 315 ماموریت انجام داده است گفت : از این تعداد  442 مورد حوادث ترافیکی با 494 مصدوم  و 2 هزار و 873 مورد نیز غیر ترافیکی با 2 هزار و 750 بیمار بوده است.

رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین  انجام 3 مورد CPR موفق برای بیماران قلبی و یک زایمان موفق  در حضور تکنسین را از دیگر اقدامات انجام شده 115 اسفراین بر شمرد.


انتهای پیام/ اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک