شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۲۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ساعت ۱۳:۲۲
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

حذف قبوض کاغذی از ابتدای آذرماه سال جاری در استان

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از اجرای فرآیند حذف قبض کاغذی گاز از اول آذرماه سال جاری در اين استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتداي آذرماه فرايند حذف قبض کاغذي گاز در شرکت گاز استان خراسان شمالي شروع و و صورتحساب گاز به صورت پيامکي براي مشترکين ارسال مي شود.
حذف قبوض کاغذی از ابتدای آذرماه سال جاری در استان,

به گزارش عصراترک، حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از اجرای فرآیند حذف قبض کاغذی گاز از اول آذرماه سال جاری در این استان خبر داد و  اظهار داشت: از ابتداي آذرماه فرايند حذف قبض کاغذي گاز در شرکت گاز استان خراسان شمالي شروع و  و صورتحساب گاز  به صورت پيامکي براي مشترکين ارسال مي شود.

 این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت در حذف قبوض کاغذی؛ این طرح با هدف کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت و دقت خدمات ارائه شده همزمان با سایر شرکت های گاز استانی در خراسان شمالي آغاز شده است. مزاياي اين طرح عبارتند از: صرفه جويي و کاهش هزينه ها، سرعت در ارسال صورتحساب، سهولت دسترسي مشترکين به صورتحساب گاز، کاهش زمان توزيع قبوض گاز و نيز رضايتمندي مشترکين

وی این طرح را در زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات در سطح استان یکی از اقدامات ارزنده دولت برشمرد و گفت: در این طرح با جمع آوری شماره تلفن همراه، مبالغ گازبهای مشترکین از طریق پیامک اطلاع رساني مي شود.

میربلوکی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه مشترکین گاز طبیعی استان اظهار داشت: مشترکین محترم می‌توانند به یکي از روش‌هاي ذيل، شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.

ارسال شماره اشتراک گاز و شماره همراه خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۲۱۹۴ به روش دستوری از چپ به راست: ابتدا شماره ۳ سپس ستاره و بعد شماره اشتراک و در انتها شماره همراه را  ارسال نمایند..

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک