شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حوادث | کد خبر: ۲۸۲۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ساعت ۱۳:۰

تصادف مرگبار در محور قلاجه_ایلام ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر خروج یک‌دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
تصادف مرگبار در محور قلاجه_ایلام 5 کشته و زخمی برجای گذاشت,

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک‌دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد، یک‌دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه راننده آن، از جاده خارج و موجبات کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر را فراهم کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی توسط یگان‌های امدادی به مراکز درمانی و متوفیان این حادثه نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند.

همتی‌زاده با بیان اینکه این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است گفت: زائران برای تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن حتماً بایستی با سرعت مطمئنه و استراحت کافی حرکت کرده و از انجام حرکات حادثه‌ساز در طول مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام/9708/خ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک