شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ساعت ۱۴:۳۷
امام جمعه شهرستان راز و جرگلان:

حذف کردن نام شهدا از کوچه ها آری به استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان با اشاره به حذف نام شهید از کوچه و خیابان گفت: یعنی یک آری به استکبار و دیگر استعمارگران حتی نوبت به مذاکره هم نخواهد رسید و این راه برخلاف آرمان های انقلاب اسلامی است.
حذف کردن نام شهدا از کوچه ها آری به استکبار جهانی است,

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در گفت و گوی با عصر اترک، انسانیت و بقای ارزش های انسانی و معنوی امروزِ دنیای بشریت را مرهون خون شهدا و آزادی خواهان دانست و عنوان کرد: شهدا رفتند تا ما راه را گم نکنیم، کوچه و خیابان به نام شهید، یعنی ما در انتخاب راه و مسیر اشتباه نمی کنیم.

حجت الاسلام حسین نادعلی زاده با بیان اینکه دنیای غرب و روشنفکر زده امروز فهمیده که مسیر ما درست است و با هدف هم این مسیر را انتخاب کردیم خاطر نشان کرد: جریان نفوذ می خواهد با حذف کلمه شهید و شهادت اگر چه به ظاهر طی طریق می کنیم اما درحقیقت به مقصد اصلی نرسیم.

وی تصریح کرد: حذف واژه شهید از کوچه و خیابان دقیقا مشخص کرد که بوی گند نفوذ و فتنه به مشام می رسد.

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان کمرنگ کردن نام شهید و شهادت را از جریانات نفوذ دشمن خواند و گفت: دشمن بعد از کمرنگ کردن یاد شهدا، قصد دارد روحیه شهادت طلبی را از ادراکات و افکار عمومی بزداید. وقتی روحیه شهادت طلبی کم شد یعنی یک آری به استکبار و دیگر استعمارگران حتی نوبت به مذاکره هم نخواهد رسید و این راه برخلاف آرمان های انقلاب اسلامی است

این روحانی با بیان این که جوانان ما بویژه جوانان عزیز دهه هفتاد و هشتاد باید بیشتر آگاهی و بصیرت داشته باشند اظهار کرد: جوانان و نوجوان امروزی همچون جوانان دوران دفاع مقدس که در جنگ سخت دلیر مرد بودند باید در مسیر گام دوم انقلاب نیز در جنگ رسانه و ادراک بر توطئه های دشمنان و ایادی و خاشاک آن در داخل پیروز شوند.

انتهای پیام/ فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک