جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۲:۵۵
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان خبر داد:

کشف ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در شیروان/ افزایش ۵۴ درصدی سرقت های خرد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان گفت : کشفیات مواد مخدر در شیروان از ابتدای سال ۹۸ کیلوگرم بوده که ۵۵ درصد رشد داشته است.
کشف 98 کیلوگرم مواد مخدر در شیروان/ افزایش 54 درصدی سرقت های خرد,

به گزارش عصر اترک، سرهنگ مسعود وحیدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در این مدت ۱۰۵ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر شده است.

وی افزود: همچنین طی مدت یاد شده سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان ۲۷ درصدی افزایش داشته که در کشفیات هم شاهد افزایش ۲۲ درصدی کشفیات هستیم .

وی ادامه داد: سرقت از مغازه ها امسال ۲۶ درصد کاهش داشته اما  ۵۷ درصد کشفیات در این رابطه رشد داشته است همچنین سرقت منزل ۱۷ درصد کاهش داشته که کشفیات در این رابطه نیز ۴۴ درصد کم شده است.

سرهنگ وحیدی خاطر نشان کرد: طی 6 ماهه ابتدای امسال، سرقت اتومبیل ۵۶ درصد افزایش و کشفیات در این رابطه افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است سرقت موتور سیکلت ۲۱ درصد کاهش داشته و کشفیات ۶۵ درصد افرایش داشته است.

 

افزایش 54 درصدی سرقت های خرد در شیروان

 فرمانده انتظامی شیروان گفت: متاسفانه سرقت های خرد در شهرستان شیروان طی امسال ۵۴ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ وحیدی اظهار کرد: در همین رابطه در 6 ماه امسال ۴ هزار و ۵۴۳ پرونده در نیروی انتظامی تشکیل شده و ۳۶۷ نفر سارق نیز دستگیر شده است .

وی همچنین به بررسی آمار متوفیان تصادفات درون شهری و برون شهری پرداخت و گفت:  در ۶ ماه اول سالجاری متوفیان تصادفات درون شهری افزایش ۲۰۰ درصدی داشته و متوفیان تصادفات برون شهری ۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: توقیفات انواع خودرو و موتورسیکلت در ۶ ماهه اول سالجاری در حوزه برون و درون شهری ۸۶۳ دستگاه خودرو  و یک هزار و 891 دستگاه موتور سیکلت بوده است و تعداد  ۱۲ دستگاه خودرو که بالای ۱۰۰ میلیون ریال خلافی داشته اند توقیف شده است.

سرهنگ وحیدی خاطرنشان کرد:  در ۶ ماهه گذشته بیش از ۱۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ صورت گرفته است.

 انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک