جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ساعت ۱۴:۱۵
امام جمعه بخش خبوشان:

مقاومت مردم باعث شد کشورهای اروپایی در سازمان ملل به دنبال گفتگو با ایران باشند

امام جمعه بخش خبوشان فاروج گفت: مقاومت مردم طی سال های گذشته باعث شد تا روسای جمهور کشورهای اروپایی در سازمان ملل به دنبال گفتگو با رئیس جمهور ایران باشند.
مقاومت مردم باعث شد کشورهای اروپایی در سازمان ملل به دنبال گفتگو با ایران باشند,

حجت السلام و المسلمین حسن زاده، امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: کشورهای اروپایی اعم از آلمان،  انگلیس و فرانسه پنج سال تجاوز گری را نادیده گرفته و سکوت کردند، اما امروز هراسان از خواب بیدار شده و حمله پهپادی انصارالله یمن به شرکت نفتی آرامکو عربستان را از طرف ایران دانسته و مسئولیت آن را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند.

وی تصریح کرد: سازمان ملل و کشورهای اروپایی در طی این ۵ سال مرگ ۴.۲ درصد از کودکان یمنی کمتر از ۵ سال، ۲۳ درصد کودکان یمنی که به جای تحصیل کار می‌کردند و ۴۰۰ هزار کودک یمنی که دچار سوء تغذیه شدند را نادیده گرفته و امروز دایه مهربان تر از مادر شدند.

حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: استکبار بداند که امروز جبهه مقاومت قوی تر از هر روز وارد میدان کارزار شده است و با تأسی از مولایمان حسین فریاد 《هیهات من الذله》ما بلند است.

وی ادامه داد:  ثمره مقاومت ملت ایران باعث شد تا در اجلاسیه هفتاد و چهارم سازمان ملل، کشورهای مختلف اروپایی برای رایزنی خود را به ایران نزدیک نمایند.

خطیب نماز جمعه خبوشان، سخنرانی رئیس جمهور در این اجلاس  را که به راهزنی های آمریکا، یک بام و دو هوای اروپا و نصیحت به عربستان و امارات پرداخته و آنان را از کودک‌کشی و نسل کشی در یمن بر حذر داشت، قابل تقدیر دانست.

وی خاطر نشان کرد: باید گفت که امروز و فردا ها به دست مقاومت است چرا که خداوند وعده یاری انصار خود را داده است و فرموده است 《تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم》.

انتهای پیام/ شادکام


 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک