چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ساعت ۱۵:۱۴
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی:

دشمن به دروغ حداکثری روی آورده است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: امروز دشمن به دروغ حداکثری روی آورده است و دیگر جرأت و توان رجز خوانی در هیچ عرصه‌ای را ندارد.
دشمن به دروغ حداکثری روی آورده است,

به گزارش عصر اترک، سرهنگ ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در همایش جهادگران فرهنگ (معلمان مجاهد) شهرستان فاروج در سالن شهدای دانش‌آموز اظهارکرد: دشمن جنگ همه جانبه فرسایشی را بر علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه عنصر اصلی در این جنگ فرسایشی انسانها هستند، افزود:  در کارزار جنگ فرسایشی نیرویی موفق می شود که تاب و تحمل بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این جنگ فرسایشی آستانه تحمل نیروی انسانی در هر خط و جبهه‌ ای بالا باشد برد با آن هاست.

وی گفت: در حال حاضر در عرصه های مختلف دشمنان فشار حداکثری را وارد کرده‌اند تا آستانه تحمل ما را پایین بیاورند اما در این عرصه هم ناکارآمد و ناکام هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز دشمن به دروغ حداکثری روی آورده است و دیگر جرأت و توان رجز خوانی در هیچ عرصه‌ای را ندارد.

سرهنگ چمن با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: انتظار امام خمینی(ره) آن روزها این بود که هرکس می‌تواند سلاح دست بگیرد و به جبهه های جنگ برود، اما امروز رهبری  فرمایش‌شان این است که جوانان تکیه‌گاه اصلی برای تحقق، تعالی و رشد معنوی انقلاب اسلامی در چله دوم انقلاب‌اند و جوانان هستند که باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق کنند.

وی گفت: همانطوری که رهبری می‌فرمایند ما در عرصه جهاد علمی رشد بسیار خوبی داشتیم اما عقب‌ماندگی‌های زیادی هم داریم که باید با تلاش شبانه روزی و بسیار زیاد آن راجبران کنیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک