شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۳:۵۲
فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان عنوان کرد:

برگزاری ۱۳۷ عنوان برنامه در شهرستان راز و جرگلان طی هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان گفت:در مجموع بیش از ۱۳۷ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان توسط رده های بسیج در دستور کار قرار گرفته است.
برگزاری 137 عنوان برنامه در شهرستان راز و جرگلان طی هفته دفاع مقدس,

به گزارش عصر اترک ، سرهنگ ریحانی فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت طلیعه چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین و سی و نهمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی درخصوص اهمیت و برنامه های هفته دفاع مقدس سال۹۸ اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه ی اتحاد، ایمان به خدا و اعتماد به صدق وعده ی الهی، می توان از همه‌ی گذرگاه های دشوار عبور کرد و در مقابل دشمنان ایستاد و آنها را وادار به هزیمت و عقب نشینی کرد.

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان با بیان این که ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نگاه به چهاردهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار محوری "ما پیروزیم" در شهرستان تشکیل شد، خاطر نشان کرد: در کمیته بسیج در مجموع بیش از ۱۳۷ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان توسط رده های بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با اشاره به برخی برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: فضاسازی شهری توسط کلیه دستگاه های اجرایی و رده های مقاومت بسیج، گزارش فرماندهی سپاه شهرستان درخصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در میعادگاه های نمازجمعه، دیدار بسیجیان و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه محترم جمعه شهرستان، برگزاری رژه خودرویی شهرستان همزمان با سراسر استان با حضور مسئولین و آحاد مردم در میدان مرکزی شهر و اجرای برنامه پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شهرستان است.

سرهنگ ریحانی با بیان این که همایش بزرگ نشست علمای شیعه و سنی شهرستان نیز طی این هفته برگزار می شود، اظهار کرد: پیام این نشست ها این است که با اتحاد، ذهن هوشیار و در سایه قرآن کریم و دستورات پیامبراکرم(ص) اجازه تفرقه‌افکنی را به بیگانگان ندهیم و وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان هم چنین به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کردند: نواختن زنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در کلیه مدارس شهرستان، برپایی نمایشگاه اقتصاد, دیدار با کارآفرینان برتر و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستا،  سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی و نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری بیش از ۴۰ کارگاه و نشست بصیرتی، دشمن شناسی و ولایت مداری، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، برگزاری یادواره شهدای آبرو محله و پایگاه محور و  برگزاری مسابقات ورزشی طی این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک