یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ساعت ۰:۲۶
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم خبرداد:

برگزاری بیش از صد و پنجاه عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جاجرم

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم از برنامه ریزی برای اجرای صدو پنجاه عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 برگزاری بیش از صد و پنجاه عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جاجرم,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری جاجرم، سرگرد اسماعیل محمدنیا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی شهدا و ایثارگری رزمندگان در مقابل دشمنان است.

 وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت:  دفاع مقدس امتداد راه عاشورا بود. رزمندگان ما با تاسی از سید و سالار شهیدان مقابل ظلم ایستادگی کردند

 فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس ما پیروزیم است افزود: زنان و مردان ما در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان تا بن و دندان مصلح ایستادگی کردند و امروز تکلیف ماست که یادآور رشادت های رزمندگان و ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از صد و پنجاه عنوان برنامه  در جاجرم به مناسبت هفته دفاع برگزار خواهد شد، افزود: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ مهر، اجرای صبحگاه مشترک و رژه ای خودرویی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا و همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در حوزه محرومیت زدایی، برگزاری یادواره شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی برای جوانان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: مراسم خاطره گویی 8 سال دفاع مقدس، همایش نیمه پنهان ماه در خصوص تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس، افتتاح پایگاه های بسیج از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک