شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۵:۵
امام جمعه بجنورد:

دفاع مقدس امانت شهداست که باید پاس بداریم/ حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان معادلات اعراب را به هم ریخته است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سند اثبات حقانیت انقلاب اسلامی را به جهان است، گفت: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تضمین کرد و باید این امانت شهدا را پاس بداریم.
 دفاع مقدس امانت شهداست که باید پاس بداریم/ حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان معادلات اعراب را به هم ریخته است,

به گزارش عصر اترک، حجت اسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در نماز عبادی و سیاسی جمعه در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهارکرد: 70 کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اینکه این انقلاب را در نطفه خفه کنند، وارد جنگ ایران و عراق شدند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه در این دفاع مقدس ملت و کشور ایران مورد آزمایش بزرگی قرار گرفت و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشید، افزود: نیروی انسانی کارآمد، ابزار به‌روز و فرماندهان باعرضه از عوامل پیروزی کشور در این نبرد نابرابر بود.

وی تاکید کرد: نسل جدید ایران باید بدانند که انقلاب چه دوران ها و چه میدان های سختی را گذرانده و اکنون راست قامت ایستاده است، دفاع مقدس امانت شهداست که انقلاب اسلامی را تضمین کرد و باید این قطعه از تاریخ را پاس بداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به وضعیت مردم یمن نیز اشاره کرد و افزود: یمن مظلوم و مورد ستم قرار گرفته، ضربه‌ای به عربستان وارد کرده که به این زودی عربستان کمر راست نخواهد کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: حمله به پالایشگاه نفت عربستان از سوی مقاومت یمن، معادلات اعراب را به هم زده است.

خطیب نماز جمعه بجنورد از اقدامات جهادی قوه قضاییه تقدیر کرد و گفت: قوه قضایی با عمل جهادی، باعث ناخوشی خیلی‌ها شده و باعث روشنگری در کشور شده است و یکی از کارهای زیبا این است که هر مسجد یک کارشناس حقوقی  برای خلوت شدن دادگاه‌ها داشته باشد.

وی در ادامه به شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: این امام بزرگوار مرزبانی از پیام های عاشورا را برعهده داشت و در حقیقت امام سجاد(ع) گفتمان عاشورا را ایجاد کرد.

یعقوبی تصریح کرد: امروز اگر از وقایع عاشورا یاد می کنیم به خاطر وجود دو شخصیت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بوده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک