چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ساعت ۹:۵۸

۱۸ دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۱۸ دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی قرار دارند.
۱۸ دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مجید الهی راد با اعلام اینکه هم‌اکنون پنج هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز محروم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: این نهاد در تلاش است با ارائه خدمات مناسب و هدفمند، آینده تحصیلی و شغلی این دانش آموزان را تأمین کند.


وی بابیان اینکه ۱۸ دانش‌آموز نخبه درزمینهٔ های قرآنی، علمی، اختراع و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند، افزود: از مجموع این افراد ۱۲ نفر دختر و ۶ نفر نیز پسر هستند که پنج نفر از این دانش آموزان در روستاهای محروم این استان سکونت دارند.


وی بیان کرد: از مجموع دانش آموزان نخبه،۱۳ نفر در مقطع ابتدایی، دو نفر در مقطع راهنمایی و سه نفر در مقطع دبیرستان در حال تحصیل هستند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: ارائه تسهیلات آموزشی، هدایت تحصیلی و شغلی متناسب باعلاقه و استعداد، ارائه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای و فراهم کردن شرایط تحصیل مناسب برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل ازجمله برنامه‌های کمیته امداد این استان برای حمایت از دانش آموزان محروم است.


الهی راد با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید گفت: این نهاد هم‌اکنون نیازمند کمک نیکوکاران برای تامین کمک‌هزینه تحصیلی و تهیه کیف و کفش و لباس این دانش آموزان است.


وی در ادامه خدمات فرهنگی ارائه‌شده به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد را درزمینهٔ های تأمین هزینه نوشت‌افزار و کتب درسی‌، تأمین پوشاک، تقویت بنیه تحصیلی، معرفی دانش‌آموزان به خوابگاه‌های شبانه‌روزی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه، تأمین لوازم آموزشی رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای، کمک‌هزینه ایاب‌وذهاب، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، هزینه ثبت‌نام در مدارس و مشاوره تحصیلی بیان کرد.


الهی راد در ادامه به بابیان اینکه حدود هزار دانشجو نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: ۹ نفر از این افراد نیز نخبه درزمینهٔ های تحصیلی و اختراعات و اکتشافات هستند.


وی بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی ازجمله خدمات کمیته امداد به دانشجویان است، تأکید کرد: این خدمات باهدف توانمندسازی فکری و فرهنگی افراد تحـت حمایت و ارتقاء کرامت انسـانی و عزت‌نفس خانواده‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک