پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ساعت ۹:۵۳
۲۹ شهریور ماه جاری برگزار می شود؛

اجرای طرح پیاده راه محوری در هسته مرکزی شهر بجنورد

رییس گروه حمل و نقل و ترافیک خراسان شمالی اجرای طرح پیاده راه محوری در هسته مرکزی شهر بجنورد فردا جمعه ( 29 شهریور ماه جاری) آغاز و انجام آن در تمامی روزهای جمعه ادامه خواهد داشت.
اجرای طرح پیاده راه محوری در هسته مرکزی شهر بجنورد,

احسان رستمی کمند، رییس گروه حمل و نقل و ترافیک خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با توجه به اینکه معابر شهر بجنورد به یک نمایشگاه اتوموبیل تبدیل شده و تردد خودروهای شخصی در سطح این شهر روبه افزایش است، سرانجام اجرای طرح پیاده راه محوری در هسته مرکزی شهر بجنورد در هفته جاری در شورای ترافیک و حمل و نقل شهری استان مصوب شد.

رستمی کمند با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای کاهش خودرو محوری، تقویت پیاده روی، تقویت تعاملات اجتماعی میان مردم و مسئولان همچنین ارائه خدمات فرهنگی، هنری و اجتماعی به مردم در دستور کار قرار گرفته است، اعلام کرد: اجرای آن از 29 شهریور ماه جاری ( روز جمعه) خواهد بود.

وی گفت: این طرح جمعه هر هفته از ساعت پنج عصر تا 11 شب در حد فاصل چهار راه مخابرات تا میدان شهید شهر بجنورد برگزار می شود.

وی همچنین افزود: اجرای این طرح در روزهای جمعه به صورت دائمی ادامه دار خواهد بود.

رییس گروه حمل و نقل و ترافیک خراسان شمالی در ادامه یادآورشد: فردا شهرداری بجنورد در این مسیر یاد شده برای عموم مردم برنامه های فرهنگی را برگزار خواهد کرد.

رستمی کمند خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی مختلف از جمله شهرداری بجنورد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کانون پرورش فکری کودکان استان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک