شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۵
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۶۰۰ مدرسه برخوردار خراسان شمالی میزبان جشن عاطفه‌ها هستند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال در استان، ۶۰۰ مدرسه برخوردار میزبان جشن عاطفه‌ها می‌شوند.
 600 مدرسه برخوردار خراسان شمالی میزبان جشن عاطفه‌ها هستند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید الهی راد در حاشیه دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از خیران بابیان اینکه مرحله دوم جشن سراسر عاطفه‌ها با رویکرد تأمین نیازهای دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله دوم این جشن در ۱۰ مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور برپا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در ۶۰۰ مدرسه برخوردار استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها به سایر آموزشگاه‌های روستایی و یا حاشیه شهرها منتقل می‌شوند.

الهی راد خاطرنشان کرد: برای مشارکت دانش آموزان در این جشن بیش از ۷۵ هزار پاکت بین مدارس استان توزیع می‌شود که این پاکت‌ها در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه جمع‌آوری و کمک‌های اهدایی بین محرومان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و هزار و دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، افزود: ۸۵ مرکز نیکوکاری مستقر در سطح دهستان‌های استان پذیرای کمک‌های خیران می‌باشند.

الهی راد اعتماد مردمی به کمیته امداد را سرمایه‌ای ارزشمند برای این نهاد دانست، گفت: در سایه این اعتماد است که مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

وی یادآور شد: مردم نوع‌دوست خراسان شمالی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در روز ۷ و ۸ شهریورماه برگزار شد، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک