پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ساعت ۱۳:۲۲
فیلمساز خراسان شمالی:

سحر خدایاری قربانی موج سواری سیاسیون شد/قوه قضاییه با التهاب آفرینان برخورد جدی کند

فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی گفت: سحرخدایاری قربانی موج سواری و التهاب آفرینی سیاسیونی شده است که این اشخاص به دنبال جمع آوری آرا برای انتخابات پیش رو هستند.
سحر خدایاری قربانی موج سواری سیاسیون شد/قوه قضاییه با التهاب آفرینان برخورد جدی کند,

رضا خدادادی، فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره ماجرای دختر آبی اظهار کرد: سحرخدایاری که به دختر آبی مشهور شده است به دست یکسری افکاری کشته شد که آنان ضد انقلاب و ضد امنیت کشور عمل می کنند.

خدادادی با بیان اینکه در این ماجرای واقع شده، دختر آبی قربانی سیاسیون، مجلسی ها و دولتی ها شد، عنوان کرد: این گروه ها نقش جدی در التهاب آفرینی این ماجرا داشتند و آنان نام این دختری که خودسوزی کرده بود را برجسته کردند درحالیکه این دختر از روشی اشتباه برای تحقق ورود زنان به ورزشگاه ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: عمل این گروه های یاد شده برنامه ریزی ای است که با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو، بر روی موج این واقعه سوار شدند و این واقعه را دست مایه ای برای رای جمع کردن در انتخابات پیش روی مجلس قرار داده اند.

وی افزود: این در حالی است که حضور زنان در ورزشگاه ها نه دغدغه ای ملی و نه یک مسئله روز در جامعه است بلکه بهره برداری از این واقعه یک شوی راسانه ای است تا افکار عمومی از کم کاری های دولت نسبت به رفع مشکلات مردم و زنان دور شوند.

خدادادی در ادامه این سوال را مطرح کرد: چه تعداد تماشاچی زن در کشور برای دیدن مسابقات ورزشی بانوان به ورزشگاه ها می روند؟

افزون بر این، وی به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس همچنین سلبریتی ها در حمایت از و اقدام دختر آبی نیز اشاره کرد و گفت: کشور همیشه چوب اظهار نظر  خارج از قائده این اشخاص را خورده است که شاهد بوده ایم در التهابات حرفی را می زنند و پس از آن حرف خود را پس می گیرند.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه باید با این اشخاص که خارج از قائده اظهار نظر می کنند برخورد جدی کند و این مطالبه مردم از دستگاه قضا است.

فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی افزود: افکار عمومی همچنین نمی پذیرد که عده ای برای رسیدن به مطالبات خود اقداماتی چون خودسوزی و خودکشی را به یک رویه تبدیل کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک