جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ساعت ۷:۴۵

آموزش خشونت به جای تاکتیک در تیم فوتبال نوجوانان + فیلم

انتشار فیلمی از یکی دیگر از بازی‌های تیم فوتبال نوجوانان نشان‌دهنده ریشه‌دار بودن بی‌اخلاقی‌ها در این تیم است.
آموزش خشونت به جای تاکتیک در تیم فوتبال نوجوانان + فیلم,

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنچه در روزهای اخیر در خصوص بی‌اخلاقی تیم نوجوانان کشورمان به میان آمده و منتشر شده، شاید تنها بخشی از چیزی است که در این تیم وجود دارد. هر بار بخش جدیدی از اتفاقات بد در تیم نوجوانان رونمایی می‌شود که در فیلم جدید، خشونت حین بازی نیز کاملاً مشهود است.

شروع پرداختن به اتفاقات در تیم نوجوانان، از درگیری بین بازیکنان کشورمان و بازیکنان تیم عراق شکل گرفت. درگیری در یک بازی دوستانه آن هم به میزبانی ایران در همدان کافی بود تا بی‌اخلاقی‌های بیشتری از این تیم رسانه‌ای شود. پس از این بازی بود که مشخص شد درگیری بازیکنان نوجوان کشورمان با عراقی‌ها، فقط مختص یک بازی نبوده و بازیکنان این تیم در جام کافا هم چندین بار با بازیکنان تیم حریف درگیری شدید داشته‌اند.

بخش دیگری از بی‌اخلاقی‌ها در تیم نوجوانان، توهین برخی اعضای کادرفنی به بازیکنان در رختکن بود. اینکه برخی از اعضای کادرفنی در رختکن تیم با الفاظ بد بازیکنان را شماتت کرده و همین مسئله نیز می‌تواند عاملی برای عصبانیت، خشونت و درگیری میان بازیکنان باشد.

در فیلم جدیدی که از بازی تیم نوجوانان منتشر شده، مصاف نوجوانان کشورمان مقابل تیم افغانستان در جام کافا را نشان می‌دهد. خشونت عجیب بازیکنان ایران و حرکات عامدانه‌ای که آنها در حین مسابقه انجام می‌دهند، نشان دهنده خشونت غیر عادی در تیم نوجوانان است. مشخص نیست که در تیم نوجوانان با هدایت حسین عبدی، به بازیکنان تاکتیک آموزش داده می‌شود یا خشونت. خشونت‌های غیر عادی در مسابقه و درگیری‌های سابقه‌دار، نشان دهنده این است که فضای اخلاقی در تیم نوجوانان چندان مطلوب نیست و این مسئله نیاز به رسیدگی از سوی فدراسیون فوتبال دارد.

این روند اگر ادامه داشته باشد می‌تواند در رقابت‌های رسمی گریبان تیم ایران را بگیرد و بازیکنان را با کارت قرمز و البته محرومیت مواجه کند.

در زیر فیلم مربوط به صحنه‌های درگیری و خشونت‌های غیر عادی بازیکنان نوجوان کشورمان مقابل افغانستان را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک