جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۲۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ساعت ۱۲:۲۸
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی :

ارمغان جان دوباره گرفت/ آبان ماه امسال ۹۵ واحد تحویل داده می شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن ،راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 95 واحد پروژه مسکونی ارمغان بجنورد که هم اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شوند.
ارمغان جان دوباره گرفت/ آبان ماه امسال 95 واحد تحویل داده می شود,

جواد عمادیان فر، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با پروژه مسکونی ارمغان در بجنورد اظهار کرد: این پروژه از سال 87 با شراکت دولت و بخش خصوصی آغاز به کار کرد و دولت با در اختیار قرار دادن زمین 16 درصد و شرکت ارمغان با مسئولیت ساخت بنا 84 درصد در این پروژه سهیم شدند.

عمادیان فر  افزود: بعد از آغاز پروژه ساخت و ساز در این پروژه آغاز شد اما چندسالی است این پروژه به صورت بلاتکلیف درآمد که مشکل اصلی آن مربوط به تسهیلات و جابجایی هایی در هیئت مدیره بوده است .

این مقام مسئول اضافه کرد: بعد از انجام تغییرات در هیئت مدیره اقدامات برای دریافت تسهیلات از بانک مسکن انجام شد و مجوز تسهیلات برای آنها صادر شده تا بتوانند برای واحدها مبالغ را دریافت و تکمیل پروژه را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پروژه به صورت کلی 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یادآور شد: طبق جلساتی که با نماینده ارمغان در شرکت بازآفرینی شهری و راه وشهر سازی برگزار شد، تصمیم بر این شد که 95 واحد که حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا دو ماه آینده آماده و به متقضیان تحویل داده شود.

عمادیان فر تعداد کل واحدهای این پروژه را 220 واحد اعلام کرد و گفت: مابقی پروژه فعال شده و بعد از دریافت تسهیلات با سرعت بیشتری به کار ادامه خواهند داد و امید است تا انتهای سال پرونده این پروژه بسته شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در حوزه تولید مسکن بخشی مربوط به بازآفرینی شهری و بافت های فرسوده می شود، افزود: در بافت فرسوده بجنورد هفت قطعه زمین در مالکیت شرکت بازآفرینی شهری ایران است که در این قطعات برای جانمایی 171 واحد طرح ارائه شده است.

وی بیان  با اشاره به اینکه مراحل نهایی کار در حال انجام است و پس از آن آگهی فراخوان جهت انتخاب شریک منتشر می شود، گفت:  با توجه به اینکه پروژه جدید در محدوده پروژه ارمغان است به تبع باید این پروزه به پایان برسد که تاثیری بر پروژه جدید نگذارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت بازآفرینی شهر ایران پیگیر پروژه ارمغان است و گزارش پیشرفت بنا را به صورت هفتگی و ماهانه دریافت می کند تا این موضوع سریعا به اتمام برسد.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک