شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۶:۲۶
امام جمعه جاجرم:

استقلال در رای دادگاه‌ها مطالبه مردم است/نباید ضعیف کشی کنیم

امام جمعه جاجرم خطاب به مسئولین قضایی با بیان اینکه  استقلال در نظر و رای در دادگاه‌ها مطالبه مردم و ماست ابراز داشت: نباید ضعیف کشی کنیم! مسئولی هم تخلف کرد باید با او برخورد شود.
استقلال در رای دادگاه‌ها مطالبه مردم است/نباید ضعیف کشی کنیم,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارکرد:  هیئت ها باید بصیرت بخشی را در دستور کار قرار بدهند.

وی در خصوص اتفاقات اخیر شهرستان گفت: مردم باید مطالبات به حق خودشان را از راه قانونی پیگیری کنند تا باعث سو استفاده نشوند.

امام جمعه جاجرم خطاب به مسئولین قضایی با بیان اینکه  استقلال در نظر و رای در دادگاه‌ها مطالبه مردم و ماست ابراز داشت: بعضی‌ها به دنبال سنگین کردن پرونده ها هستند! اقدام علیه امنیت ملی کشور! کدام اقدام علیه امنیت ملی کشور؟ تجمع عده ای از مردم شهرستان مقابل کارخانه آلومینا، حرکت ضدانقلابی و حتی ضد دولت هم نبوده! یک حرکت صنفی بوده است.

وی تاکید کرد: سنگین کردن یک اعتراض صنفی را با هزار و یک حرف و حدیث در شان دستگاه قضایی و مسئولات نیست و باید به این مسئله توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید ضعیف کشی کنیم و اگر مسئولی هم تخلف کرد باید با او برخورد شود،  افزود: با چه مجوز قانونی و شرعی خسارت به مال مردم زدند؟!چه کسی به این‌ها اجازه داد؟ قانون؟شرع؟ 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نباید فقط و فقط با افراد ضعیف و مستضعف برخورد کنیم و اتهامات آنچنانی بزنیم، تصریح کرد: این نظام به وسیله مردم ایجاد شده و اداره‌اش هم به وسیله همین مردم است و هیچ ملتی سیاست یک بام و دو هوا را قبول ندارد.

وی در خصوص جذب نیرو در کارخانه آلومینای جاجرم گفت: در همین استان خودمان در چند شهر صنعتی دیگر هم جدب نیرو انجام شد ،همان کاری که در آن شهرها کردید اینجا هم همان کار را کنید. چرا در یکجا یک سیاست و در جای دیگر حاتم بخشی می کنید؟

وی افزود: همه ما مسئولان باید با هم تعامل کنیم ، یعنی با هم دیگر بنشینیم و به یک جمع‌بندی برسیم، نه اینکه هر چه شما بگویی و دیکته کنید ما قبول کنیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: باید نسبت به هر حرکتی که به جذب حداکثری مردم به نظام لطمه بزند، حساس شد نه اینکه تجمع چند نفر جوان  را در بوق و کرنا کنید، پرونده بسازید! عکس‌های جعلی از بعضی مواد منفجره روی پرونده بچسبانید که این آقا علیه امنیت ملی کشور اقدام کرده!

امام جمعه جاجرم گفت: سال‌های سال است که راه‌های این شهرستان معطل مانده، بیمارستان، فرودگاه و نیروگاه و امثال این‌ها.چرا دنبال این‌ها نمیروید و حلال مشکلات مردم نیستید؟

وی با اشاره به اینکه شما مسئولان جواب دهید جذب اعتبارات شهرستان در سفر ریاست جمهوری چقدر بوده است؟ چکار کردید برای مردم؟ ابراز داشت: ۱میلیارد تومان استاندار وقت برای حسینیه بزرگ اختصاص داد که متاسفانه به خاطر کم کاری و کاغد بازی بی سرانجام ماند.

وی خطاب به نمایندگان جاجرم گفت: نمایندگان محترم کجا بودید؟ چرا نیامدید و ببینید مردم ما چه کشیدند و چه دیدند از ناحیه برخی مسئولین؟ انتظار این بود همان جور که برای رای گرفتن آمدید حداقل یکبار می‌آمدید و مشکلات مردم را می دیدید و از وزیر مربوطه مطالبه می کردید.

حجت الاسلام موسوی افزود: امیدواریم این تذکرات به منزله، تضعیف، تخریب و مخالفت تلقی نشود، چراکه سیاسیت مقام معظم رهبری نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
علی اکبر حسین | 1398/06/16
0
0
گفتن تا عمل فاصله اش از زمین تا آسمان است با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه اگر نتیجه داد و خساراتی که نیروی محترم انتظامی و اطلاعات به وسایل نقلیه و همچنین رفع اتهامات سیاسی شد اونموقعه میگم ای ول ولی هنوز حرفه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک