سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۵:۳۰
امام جمعه شیروان:

امر به معروف و نهی از منکر جوهره قیام امام حسین (ع) بوده است

امام جمعه شیروان گفت: بزرگترین درس امام حسین (ع) مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است و امر به معروف و نهی از منکر جوهره قیام سیدالشهداست.
امر به معروف و نهی از منکر جوهره قیام امام حسین (ع) بوده است,

به گزارش عصر اترک،حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان اظهارکرد:  هدف انبیاء و ائمه معصومین و فلسفه ی قیام امام حسین (ع) عزت بخشی و حیات طیبه و جاودانه به انسانیت بود.

وی اطاعت و بندگی خدا،تقوی، ایمان،ولایت پذیری،بصیرت ، انصاف ، قناعت ، عدم وابستگی ، چشم پوشی از دنیا ، عفو و گذشت ، تمسک به سیره نبوی و راه حسین را از عوامل عزت آفرین برشمرد.

امام جمعه شیروان با اشاره به مکتب عاشورایی گفت: بزرگترین درس امام حسین (ع) به بشریت درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و فساد بود و جوهره قیام امام حسین امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی یادآور شد: بی تفاوتی در دین و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ بنی امیه و بنی العباس و فرهنگ مبتذل پهلوی را بر جامعه حاکم خواهد کرد.

حجت الاسلام کوثری افزود: تنها راه نجات بشریت تمسک به قرآن و ولایت و زنده کردن مکتب عاشورایی است.

وی با توجه به بدعهدی های غرب و اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: این حق ملت ایران است که به کاهش تعهدات برجامی خود بپردازد و با تکیه به قدرت لایزال الهی و مقاومت ملی و شور و شعور حسینی آمریکا را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک