شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۲۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۰:۲
گزارش تصویری:

چشم انداز بی نظیر چشمه گاوگل

در شهرستان مانه و سملقان و در بخش شیرین سو، در دل زمین های کویری و خشک روستایی به نام حاج حسین وجود دارد که در حاشیه این روستا گودالی به نام گاوگل قرار گرفته و آب چند چشمه و نیز چشمه گاوگل به آن سرازیر می شود.

به گزارش عصراترک ؛ در شهرستان مانه و سملقان و در بخش شیرین سو، در دل زمین های کویری و خشک روستایی به نام حاج حسین وجود دارد که در حاشیه این روستا گودالی به نام گاوگل قرار گرفته و آب چند چشمه و نیز چشمه گاوگل به آن سرازیر می شود.

زیبایی های بی نظیر این منطقه به گونه ای است که توجه هر طبیعت دوستی را به خود جلب می کند.

به دلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب به این مکان دیدنی، بیشتر رفت و آمد به این جاذبه گردشگری متعلق به بومیان این منطقه است که برای شنا می آیند.

پس از بارندگی های شدید ابتدای امسال شاهد تخریب بخشهایی از این محل بودیم که باعث عمیق و باتلاقی شدن محل شنا شده و متاسفانه در سال جاری دو نفر در این مکان جان خود را از دست داده اند.

زیبایی آبشارها و چشمه های جوشان از دل صخره ها در این محل به اندازه ای است که ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد و دستگاه های متولی برای ایجاد منطقه گردشگری در این محل اقدام کنند.

 

 

عکس از محمدرضـا قاسمی / انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک